Wednesday, May 16, 2012

Mahamahu.com anda Mahu 2012

Hari nie rasa nak join ler contest MAHA MAHU.. bleh ke nak join??
Tak boleh pun join je la erk..

Hadiah tue yang dimaklumkan kat atas... dapat saguhati pun ok pe?

Syarat dia :

1. Jadi follower erk? dah...
2. Buat entry? dah...
3. kena masukkan poster erk? ok dah..

4. kena wat slogan plak??
ok ni slogan aku erk...

Saya MAHU hadiah MAHA besar MAHU menang MAHA contest MAHU minta MAHA joget MAHU jumpa MAHA sekali MAHU makan MAHA belanja...

5. ok buat pendek je sebab x mau lebih patah perkataan.. hahaha

6. post entry kat komen tu erk.. nanti jap lagi aku wat..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers

Doa-doakan agar hubungan ataicha dan mrs.ataicha berkekalan untuk selama-lamanya....

Mrs. Ataicha

Daisypath Happy Birthday tickers

Haziq Naufal

Daisypath Happy Birthday tickers

Keisha Zara

Daisypath Happy Birthday tickers