Header Ads

Header ADS

instantstreetview.com

Instantstreetview.com satu laman web yang dibangunkan oleh pihak googles.. instantstreetview.com ini agak menarik gak..

Anda mampu melihat keadaan sekeliling yang ada di jalan tersebut.. mungkin sedikit sebanyak ianya membantu anda dari sesat...

Namun tidak semua jalan yang di terokai.. jalan kampung tidak diterokai... hanya jalan2 yang menjadi laluan utama dan dibandar bandar besar..

Firstly ataicha cuba mencari rumah yang ataicha duduki sekarang... carian dia luas juga.. hmm dari segi privasi.. ianya mungkin ditakuti..

Ok.. meh ataicha kongsi carian yang ataicha cari....

Namun data ini bukan terkini sangat.sebab kat public phone ni ada sebiji kancil yang tersadar dari awal2 tahun.. so maybe paling awal awal tahun hari tu laa kut.. tak pun tahun lepas..

Yang ini plak di taman indah melaka.. rumah abang ipar..

Boleh tengok 360 degree tu...


Ni rumah adik ipar... persona tu memang dia punya... tapi rajin gak pihak google ni blurkan no plat...


Ini pulak jalan masuk ke kampung ataicha di kelantan.. jalan ke umah dia tak cover.. sebab tak famous kut...huhuhu..

Ini pula rumah sepupu ataicha.. huhuhu.. so rasa2 senang ke tak korang nak cari tempat lepas ni?? Dari segi privasi.. memang dah tak privasi laa kut...

Setiap benda ada baik dan buruk.. kalau guna ke arah kebaikan banyak guna nya.. gambar sebenarnya tak latest sangat.. sebab anda duk situ.. so leh perasan benda yang wujud kat situ kan.. 

Info yang ataicha dapat dari kawan-kawan pihak google maps telah merantau di setiap jalan merakam maklumat tersebut.. so ianya bukan real data yang leh tengok setiap aktiviti yang ada lakukan..

So gunakan di jalan yang baik..

No comments

Powered by Blogger.