Header Ads

Header ADS

Skim Rumah Pertamaku??

Pagi-pagi lagi ada kawan aku en Mahamahu duk cerita pasal Skim Rumah Pertamaku yang baru dilancarkan kelmarin.. iya la kebetulan aku tengah dalam usaha nak membeli rumah kan...

Tapi selepas baca syarat2nya.. aku tidak layak.. huhuhu.. sebab kalau nak guna nama aku aku x layak sebab aku dah beli umah dah.. so bukan umah pertama kan??.. kalau nak guna nama mrs. ataicha plak.. sebab dia gomen.. so totally aku memang x layak untuk memohon kan..

xpe laa xde rezeki.. cuma kepada rakan2 sekalian.. bila dah ada pilihan ni.. beli la masa korang muda.. umah ni makin lama makin naik harga dia... bukan cam kereta makin lama simpan makin turun harga.. rumah lain makin lama pegang makin mahal... so fikir-fikirkan laa erk.. en Mahamahu.. so apa tunggu lagi... beli la umah sekarang.. hahahaha...

1 comment:

Powered by Blogger.