Header Ads

Header ADS

yes!!!

masa aku tulis blog nie.. aku tak pasti kenapa badan aku teramat penat sangat.. ntah la dah seminggu lebih aku rasa x selesa badan.. isk dapat berurut best gak nie..

ujung minggu nie.. rasa perhimpunan keluarga sebelah wife aku kut... adik lelaki dia turun dari Segamat.. so berkumpul la 4 beradik di hujung minggu... penat tul...

mana tak penatnya... petang sabtu tu.. lepas hantar icha gi berurut.. kitaorang lepak ke Taman Layang-Layang... niat nak bermain layang2... tapi angin plak xde.. so layang2 x berapa nak naik laa.. cuma bila ramai2 nie... benda jadi menarik...

lepas satu petang penat bermain layang2.. aku bawa diaorang semua ke satu tempat char keow teow yg best.. mana tu kat area batu caves.. saja nak tengok apa komen peminat char keow teow iaitu ipar aku shahril... so jawapan dia.. mmg situ best..

lepas makan.. kitaorang pusing2 la KL.. pusing2 sampai semua tertido... ahaks.. balik2 umah dah kul 2 pagi... :p

keesokan semua cam malas nak bangun pagi... so aku kuar jap cari gula, wah dah agak kritikal gak.. ialah boleh beli 2 kg je... aduh.. cam ne nak beli banyak2 nie..

tapi sebelah petangnya.. kitaorang gi berkelah ke ulu yam.. best la sket.. leh relax2 kan badan dengan berendam.. hehehehe..

petang semalam bila semua dah beredar.. badan ni terasa amat penat sangat... wah banyak tul aktiviti yang happen di hujung minggu..

penat tapi seronok... ujung minggu ni turn ke Kelantan plak.. balik kampung... adik aku Azam Azrin nak kahwin... so kena la balik uruskan semua nya....

No comments

Powered by Blogger.