Header Ads

Header ADS

dunia grafik!!!

aduh.. tangan dah mula nak mengatal...

dah lama dah tinggal dunia grafik.. so baik asah balik bakat yang pernah ada tu.. kang terpendam begitu sahaja susah gak kan?

so elok kita kuarkan semula jangan sampai terpendam...

so hope kawan leh komen erk... maybe ada kekurangan.. so elok sama2 kita membaiki kekurangan yang ada...
ni picture adik ipar aku... saja je tunjuk yg ori ke cartoon nyer style..


ni model masa aku kahwin dikelilingi oleh housemate wife aku...
comel tak?? hehehe

atas ni combination beberapa picture laa.. rasa 5 picture... sebab nak dapat satu keluarga masuk mmg susah.. so korang teka mana satu picture yang aku kata 5 tadi??


ni dah jadi 6 picture... sebab adik dia aseri merajuk lak.. gambar dia takde.. bukan x mau masuk cuma aku takde picture dia masa wat nie..


ni just testing.. so ada komen?? silakan..

saya budak baru belajar.. kalau salah tolong tunjukkan... hehehe..

No comments

Powered by Blogger.