Tuesday, July 29, 2014

Raya Aidilfitri 2014

Aidilfitri tahun ini.. ataicha dan sekeluarga beraya di Kelantan.. Sebab tahun lepas wife berpantang di Jengka.. sepatutnya tahun lepas turn Kelantan.. so ganti tahun ni.. 

Raya pertama, 2 adik balik beraya di kampung mertua masing-masing. Takpelaa diaorang memang duduk kat rumah ni juga hari-hari biasa.. So mak ngan ayah takde laa terasa rindu sangat kan.. Yang jauh cuma anak dia yang ni saja..

So malam raya ke 2, baru semua ada di kampung... Baru penuh rumah di kampung...


Tahun ni temanya merah.. so before raya hari tu.. ataicha kena jugak laa redah Jalan TAR cari baju melayu untuk ataicha dan naufal.. pening gak.. sebab kena bersesak-sesak.. 

Kalau tak jumpa malam tu.. memang balik hampa gak.. sebab penat sangat.. tp budak2 ni biasa laa mana suka pakai baju melayu lama-lama rimas katanya.. hahaha.. tahun depan rasanya tema warna warni kut.. sebab ataicha malas nak ikut tema sangat.. sebab baju melayu ni dah banyak sangat.. tak terpakai.. membazir.. huhuhu.. 

tapi.. bersyukur sesangat.. perjalanan pulang dan pergi berjalan lancar.. xde laa sangkut kat jem.. tersenyum gak.. sebab jalan kosong kan.. balik bila? Pagi jumaat.. dan balik ke jengka pada raya ke 3.. :)

Pape pun selamat hari raya aidilfitri buat semua rakan-rakan di luar sana.. maaf zahir dan batin..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers

Doa-doakan agar hubungan ataicha dan mrs.ataicha berkekalan untuk selama-lamanya....

Mrs. Ataicha

Daisypath Happy Birthday tickers

Haziq Naufal

Daisypath Happy Birthday tickers

Keisha Zara

Daisypath Happy Birthday tickers