Monday, November 29, 2010

Tertekan.....

tadi lewat turun lunch.. sebab terlalu khusyuk transfer file..
perasan2 dah lewat dah.. patut opis ni sunyi jap tadi..

huhhuhu..

dah lambat so x laa gi makan kat Menara...
makan kat basement je laa..
sorang-sorang je laa..
cuma yang sakit hati laa yer..

kat basement ni... nak order masakan panas kena tulis buku...
tulis laa.. Nasi Goreng Kampung + Telur Mata (Makan)

tgh duk tunggu kat meja...
ada la dengar Nasi Goreng Kampung...
huhuhu.. sampai2.. ada la mamat ni yang baru sampai...
kira dalam 5 minit tapi duk tunggu kat kaunter tue..

angkat Nasi Goreng Kampung tue...
maybe ada dua kan..
tengok makcik tu nak potong order aku.. kira dah siap ler..

oiii.... cilakak nyer mamat tue.. dia tak order pun...
datang2 ambik je order aku...

uiks.. geram tul...
tak pasal-pasal kena tunggu lagi...

mamat tu.. isk... geram tul...
sabar erk ataicha.. sabar....

memang makan xde selera pun lepas tue..
sebab geram ngan mamat poyo tu..

lain kali sila tulis ORDER anda..
dan tunggu yer....

 

1 comment:

  1. laa..nape tak sound je trus?
    jgn bia diri dibuli..huhu^^

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers

Doa-doakan agar hubungan ataicha dan mrs.ataicha berkekalan untuk selama-lamanya....

Mrs. Ataicha

Daisypath Happy Birthday tickers

Haziq Naufal

Daisypath Happy Birthday tickers

Keisha Zara

Daisypath Happy Birthday tickers