Header Ads

Header ADS

ujung minggu yang memenatkan...

penatnya badan...

maybe sebab kenduri adik aku dan perjalanan yang agak jauh...
semalam aku x tau kenapa aku bawak slow sangat.. sebab bosan kut... duk melayan keindahan alam.. so buat aku leka.. iya la kalau tekan laju camne nak layan keindahan alam.. tu nasib baik x singgah umah sedara mara.. ntah kul berapa plak aku sampai KL...

so far aku bersyukur kerana semua berjalan lancar... maksud aku kenduri kahwin adik aku AZAM AZRIN... walaupun penat tapi seronok..

so sekarang ahli keluarga aku bertambah lagi satu.. hope boleh bantu mak kat dapur.. ahaks... balik ni baru aku perasan adik bongsu aku dah sama tinggi ngan aku.. baru darjah 6.. kuat bersukan risau plak aku sebab tahun ni dia nak ambik UPSR.. nak tegur, kang merajuk plak.. maklumlah aku jarang ada kat umah.. hope dia study untuk exam nie..

anyway hari sabtu lepas, kebetulan hantar Ajwad ke MRSM... aku singgah ke umah ipar aku tengok baby dia yang baru... alhamdulillah agak comel gak baby tu... dah la x nangis..

No comments

Powered by Blogger.