Header Ads

Header ADS

3 February 2016

Dah 2016 dah.. Terasa agak pantas masa beredar.. Dari hari ke hari.. Bulan ke bulan..

Beberapa minggu ini, selalu terbaca mengenai Jubli Emas penubuhan SMT Kuantan... Iaitu tempat aku mengenali asam garam kehidupan yang pelbagai...dimana tanah yang dijejaki pada tahun 1997 dan1998.. Setahun lebih... Namun terlalu banyak kenangan dan memori yg terjadi disini.. Ada manis.. Ada pahit.. Ada geram.. Ada ... Entahlah..

Memang disini banyak berdikari, tidak bergantung sangat dengan orang lain.. Hanya diri sendiri... Untuk survive.. Untuk berjaya...

Banyak nama boleh disebut.. Bila teringat mengenai sekolah ini.. Kerana media sosial telah pesat berkembang. Senang dan mudah untuk menghubungi rakan2 lama... Yup kekadang rindu untuk berjumpa sahabat2 lama.. Dah hampir 18 berpisah.. Yang selalu jumpa pun.. My housemate dan roomate sekarang iaitu my wife.. Hahahaha..

Kisah cinta kami bukan di Teknik ye.. Cuma Teknik adalah landasan perhubungan antara kami pada 2007/2008... Alhamdulillah mungkin itu coretan yang tersurat dimana kami bertemu jodoh sehingga hari ini.. Dengan kehadiran sepasang cahaya mata.. Yang mencoret dan mewarnai hidup kami sudah memandai..

Insyaallah jika diizinkan.. Di panjangkan umur.. Sampailah kami ke Majlis Jubli Emas itu nanti..

No comments

Powered by Blogger.