Thursday, September 11, 2014

Pulai Spring Resort, Johor Bahru - Konvensyen, Malam Penghargaan Kakitangan & Hari Keluarga

Alhamdulillah.. tahun ini.. company tempat ataicha kerja sponsor family day pada 06.09.2014 - 07.09.2014 ...

so dapat laa berjalan bawa keluarga berjalan-jalan.. company ada sewa bas.. tapi disebabkan ada anak-anak kecik drive sendiri laa... bertolak dari KL pada jam 8 pagi.. sampai di Pulai Springs Hotel dalam jam 12 tengah hari... 4jam oklaa tu.. drive slow-slow takde laa nak terkejar-kejar..

Tempat so far ok.. relax.. cuma down sket sebab dapat kunci lambat sket.. so dapatlaa bilik kat Anugraha Hotel Suite..
Ada bath tub.. tapi penutup bath tub takde.. cermin sebelah bath tub leh slide buka.. bahaya plak nak berendam.. hahahaha..
Ada kolam ikan koi.. leh laa juga buat haziq naufal ngan keisha zara leka tanpa tab dan handset sekejap... dan boleh laa menjamu makan dengan tenang..
Ni permandangan dari bilik... sunyi.. nyaman dan tenang laa sket..
Ok pose sket...
Malamnya.. ada dinner dan malam penghargaan.. so takde baju yang color blocking.. pakai je t-shirt kuning.. huhuhu.. lagipun malam tu kena menari untuk talentime..
Ops sebelum dinner ada acara sukan.. ataicha team merah... so far untuk acara dewasa.. semua game ataicha main.. main tak ingat dunia.. menjerit pun tak ingat dunia.. last2 isnin tu suara takde.. badan dah start sakit2..
Kaki 3.. pasangan suami isteri diikat kakinya.. yang ni dapat no 2 je.. kalah ngan team hitam..
Takpe laa.. bagi je chance team lain menang kan..
Ok ini adalah persembahan yang dilakukan oleh ataicha.. bila tengok balik video.. memang tergelak giler.. hahaha.. nanti esok sambung part legoland

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers

Doa-doakan agar hubungan ataicha dan mrs.ataicha berkekalan untuk selama-lamanya....

Mrs. Ataicha

Daisypath Happy Birthday tickers

Haziq Naufal

Daisypath Happy Birthday tickers

Keisha Zara

Daisypath Happy Birthday tickers