Wednesday, June 18, 2014

#misi1hari1gambar : 18.06.2014

Mula-mula ataicha nak ucapkan Selamat Hari Lahir buat anak gadis ataicha iaitu Keisha Zara yang hari ini genap usianya 1 tahun...

Tak sangka dah setahun usia Keisha Zara ye.. Rasa macam baru je Keisha Zara ni lahir dan menceriakan hidup kami sekeluarga...


Ni laa Keisha Zara 18.06.2013.. hari pertama beliau di dunia ini..


Dan ini wajahnya pada pagi tadi.. 18.06.2014
Timbang berat baru 7kg... huhuhu.. dah jatuh paras kuning dah.. kena makan banyak-banyak ye Keisha bagi berat tu bertambah...


Gambar atas.. sekejap tadi makan kat luar.. ibunya puasa.. so makan kat luar je laaa.. anak-anak berselera plak makan kat luar..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers

Doa-doakan agar hubungan ataicha dan mrs.ataicha berkekalan untuk selama-lamanya....

Mrs. Ataicha

Daisypath Happy Birthday tickers

Haziq Naufal

Daisypath Happy Birthday tickers

Keisha Zara

Daisypath Happy Birthday tickers