Saturday, December 8, 2012

nukilan di malam minggu..

@Cyberjaya

masa ni mata dari tadi lagi asyik melihat jam... mengharapkan agar kerja-kerja vendor yang bermula dari jam 10.00 pagi Jumaat dapat disiapkan secepat yang mungkin... Iya laa sekarang dah masuk kul 2 pagi.. namun tanda-tanda kerja akan berakhir belum ada lagi...

mata dah amat berat, namun nak tak nak kena laa tunggu... ngantuk tu memang dari tadi lagi.. tapi kesejukan yang melampau tidak mengizinkan mata ini pejam...

entahlaa, tak tahu nak luahkan macam mana...

@Terkejut

tadi dapat berita dari seorang rakan... mengenai seorang rakan masa belajar buat pemeriksaan kimoterapi... terkejut sebenarnya... namun ataicha cuba tabahkan hati... mengharap agar air mata ini tidak mengalir jatuh... dan berharap beliau tabah menghadapi semua ini... Iya laa semua ini adalah ketentuan Nya..

Jangan dimarahi takdir... kerana Allah SWT akan beri dugaan yang mana insanNya mampu hadapi... Ataicha harap rakan-rakan dapat mendoakan agar kawan ataicha ini tabah dan penyakit yang dihadapiNya dapat disembuhkan.. Amin...

Kepada wife sahabat ataicha, berilah sokongan kepada suami anda erk.. Bila suami tabah dan kuat.. ia mungkin memberi satu semangat untuk menghadapi penyakit itu.. be Strong k..

@Web Design

 Terbaca status anak sepupu tentang assignment buat web.. alahai rindu plak nak wat tapi buat masa sekarang memang takde masa nak sentuh.. hehehe

@Haziq Naufal..

Teringat anak ku kat rumah tu, apa yang happen.. kesian plak tinggal dia dengan mrs.ataicha... harap2 dapat dihandle...




No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers

Doa-doakan agar hubungan ataicha dan mrs.ataicha berkekalan untuk selama-lamanya....

Mrs. Ataicha

Daisypath Happy Birthday tickers

Haziq Naufal

Daisypath Happy Birthday tickers

Keisha Zara

Daisypath Happy Birthday tickers