Monday, January 23, 2012

Janda ditipu Awang Hitam...

Janda ditipu Awang Hitam
Oleh ATIKAH DALI
atikah.mohddali@kosmo.com.my


KUALA LUMPUR - Biarpun telah banyak laporan berkaitan penipuan Internet membabitkan warga Afrika yang kononnya berjanji untuk menghantar barang sebagai bukti cinta terhadap janda atau andartu disiarkan, masih terdapat wanita yang tidak mengambil iktibar.

Terbaharu, seorang janda anak satu yang merupakan ahli perniagaan berusia 40 tahun kerugian RM60,000 apabila ditipu sindiket tersebut selepas berkenalan menerusi Yahoo Messenger Julai tahun lalu.

Suspek yang memperkenalkan diri sebagai Kurt dan berkulit cerah kemudian telah membuatkan mangsa jatuh cinta dengannya sebelum memulakan penipuan selepas beberapa minggu kenal.

Alahai... dah banyak giler kes janda-janda kaya di Malaysia ni kena tipu ngan Negro2 nie.. ataicha tak berapa paham.. takkan takde orang Malaysia yang korang nak.. Dah ler Negro2 ni gelap.. huhuhuhu.. apa yang korang leh caya... orang kata diaorang ni pandai main ayat2 cinta.. huhuhuu.. ataicha harap wanita2 atau gadis-gadis kat Malaysia nie fikir-fikir la dulu sebelum berniat nak bercinta dengan negro-negro nie erk.... Karang malu je masuk paper kes kena tipu dengan awang hitam nie

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers

Doa-doakan agar hubungan ataicha dan mrs.ataicha berkekalan untuk selama-lamanya....

Mrs. Ataicha

Daisypath Happy Birthday tickers

Haziq Naufal

Daisypath Happy Birthday tickers

Keisha Zara

Daisypath Happy Birthday tickers