Monday, November 21, 2011

Rindu juga Naufal kat ayah....

Weekend lepas, ataicha terpaksa outstation ke Johor Bahru diatas urusan kerja, so nak tak nak terpaksa la meninggalkan anak kesayangan ataicha Haziq Naufal yang sorang tue... 

Ingatkan seperti biasa, tinggal-tinggal ok jer... iya la mak mertua ataicha datang rumah.. so bolehlah ataicha tinggal Haziq Naufal.. so semalam dalam kul 6 petang.. ataicha sampai rumah, tiada sesiapa dirumah... so kemas-kemas rumah apa yang patut... Mrs. ataicha & Haziq Naufal semua berada di Subang U5, rumah ipar ataicha.. xpe laa boleh relax2 sket...

Bila semua sampai... 1st time ataicha tengok Haziq Naufal duk sebelah ataicha, jap-jap cium ataicha... huhuhuhu rindu ayah erk... Mungkin sebab 2-3 minggu sebelum ni agak rapat ngan ataicha kut.. so dia perasan ayah dia xde selama 2 hari.. Lama juga la duk sebelah ataicha...

Mak mertua kata dia meragam sedikit kat rumah orang, huhuhuhu...

Lepas ni, susah jugak la nak tinggal Haziq Naufal lama-lama.. huhuhuhu... manja jugak Haziq Naufal ni ye..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers

Doa-doakan agar hubungan ataicha dan mrs.ataicha berkekalan untuk selama-lamanya....

Mrs. Ataicha

Daisypath Happy Birthday tickers

Haziq Naufal

Daisypath Happy Birthday tickers

Keisha Zara

Daisypath Happy Birthday tickers