Monday, June 20, 2011

kenduri aqiqah haziq naufal


 *ayah aku yang tengah dukung cucunya...
 *haziq naufal tengah pandang pakcik2 dia kut..
 *pak ngah tengah melapah kulit kambing..
*pak itam tengah kusyuk melapah lagi sekor kambing...
 *tengok cam abang ipar aku tengah berborak ngan kambing tu je.. huhuhu

X banyak picture yang ataicha sempat snap sebab terlalu sibuk..

Kedatangan ayah ataicha yang datang tengok cucu sulong dia.. Ataicha perasan haziq naufal ni suka tengok pak su din dia.. Hehe..

Alhamdulillah semua berjalan lancar. Upacara sembelih plak ataicha terlibat dalam pegang 2 ekor kambing.. Melapah tu sekadar memerhati je.. Dah x reti kan..

Anyway thank kepada semua sedara mara yang datang..

Masa selawat haziq naufal malam tu, haziq naufal baik je.. Nangis jap je masa bawa pusing.. Penat tul.. Mana tak berat haziq naufal dah 6kg lebih..

Huhuhu.. Baru 2 bulan 1 minggu.. Tak tahu larat ke tak ayah awak ni nak dukung awak nanti.. Huhuhu
Published with Blogger-droid v1.6.8
Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers

Doa-doakan agar hubungan ataicha dan mrs.ataicha berkekalan untuk selama-lamanya....

Mrs. Ataicha

Daisypath Happy Birthday tickers

Haziq Naufal

Daisypath Happy Birthday tickers

Keisha Zara

Daisypath Happy Birthday tickers