Header Ads

Header ADS

Hari Persahabatan Sedunia??

Salam,

Dari pagi tadi, ataicha ada dapat msg mengenai Hari Persahabatan Sedunia... huhuhu.. bukan ataicha xnak reply.. cuma rasa sms ni dah banyak kali dah dapat.. tapi ataicha tak tahu plak bila Hari Persahabatan Sedunia nie... korang tau ke bila tarikhnya??

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgk6BDEKrP9U2Hye3X-H7L0ACjVfWQ0sizckfbyQQrqvotaQzUZykrAMUTYvLbnaabOXLrVJm4XWdeouChRRcO-ptijlOWEF2dcCfYcmjsc2Sh7hp8HSDwpZgIVCIMc8IZDwnQBXgRdLwN9/s1600/friendship-wallpaper-8.jpg

Msg yang ataicha dapat cam nie.. alahai kena taip la pulak.. takpe laa.. so far contain dia pun oklaa.. ataicha pun nak tuju kat semua rakan2 blog dan semua.. yang ataicha menghargai korang semua...

"Tegurlah aku jika aku mulai sombong, tegurlah aku jika aku mulai angkuh, tegurlah aku jika aku  mulai salah kerana aku masih perlu sahabat seperti kau, hari ini esok dan selamanya. SELAMAT HARI PERSAHABATAN SEDUNIA". Kirim ini ke semua teman yangdisayangi. (Jika Aku termasuk, tolong kirim balik ya..) Lihat berapa banyak kau dapat msg.. Kalau lebih 7 bererti kau juga disayangi.. Kerana kau adalah salah 1 yang terbaik...

So korang sure dah bacakan?.. kalau rasa aku ni terbaik.. just tinggalkan komen kat artikel ni erk.. so ataicha tau la ataicha salah sorang kawan kaorang yang TERBAIK.. hehehehe.. kepada kawan2 yang hantar sms tu.. insyallah ataicha akan balas jap lagi erk..


3 comments:

  1. xde org balas pun..so ataicha bukan kawan yg terbaikla..hahaha

    ReplyDelete
  2. memang bukan kawan , tapi hope dapat jadi kawan ^^,

    ohye , hari-hari pun boleh jadi hari persahabatan . hehe

    ReplyDelete
  3. Selamat hari persahabatan sedunia..:)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.