Friday, February 11, 2011

Petang jumaat yang blur...

Lagi 7 minit nak balik... dengan cuaca yang mula hujan.. uiks..
satu hari yang agak blur, ataicha tak tau nak wat pe..

cuma harapkan tgh hari ni panjang je rehat...
boleh gak melepaskan kebosanan dengan berborak ngan rakan2..

weekend nie rasa tak balik Jengka kut...
rasa nak rest lama sket kat KL..

okla nak shutdown labtop nie, nak kemas balik dah..
hujan pun hujan ler...

dari duk blur kat opis x tau nak wat pe kan..
nak gi gym xde kawan nak join.. huhuhu..


Sucker-punch spam with award-winning protection.
Try the free Yahoo! Mail Beta.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers

Doa-doakan agar hubungan ataicha dan mrs.ataicha berkekalan untuk selama-lamanya....

Mrs. Ataicha

Daisypath Happy Birthday tickers

Haziq Naufal

Daisypath Happy Birthday tickers

Keisha Zara

Daisypath Happy Birthday tickers