Header Ads

Header ADS

Korang Click.. aku dapat RM0.20 sen je..

ahaks.. sebelum ni aku letak kat atas link tersebut.. cuma bila tengok Nuffnang dah tarik balik status Glitterati aku.. kes tak mau curang laa aku buang balik iklan2 Youthsays ni dari aku nye header.. huhuhu..

so aku rasa x salah kalau letak dalam entry post kan.. ops kalau silap sila betulkan.. so aku post special entry untuk Youthsays je..

so kepada kawan... sila2 la kliks salah satu link dibawah.. sebab kalau klik2 3-3 pun dia just kira satu je dari satu ip untuk sehari...

ni sekadar cuba2.. kalau ada rezeki ada laa.. hehehehe... sapa2 nak share link Youthsays dia leh letak kat komen ni.. ada masa aku click gak..

11 comments:

  1. nk klik ke tk nk..nk klik ke tk nk..hahahaha

    ReplyDelete
  2. sama2 klik yer..
    sama2 dtg untung..
    http://malaysia.youthsays.com/gnesop/KickStart-

    ReplyDelete
  3. klipla..tolong bangsa sndri..5% utk aku..blh buat beli hantaran..ahaks...

    ReplyDelete
  4. saya support anda.. pilihan saya ialah slash.. yeah yeah!! haha!

    ReplyDelete
  5. kalau letak youthsay pun kena tarik status gliterati juga? ingatkan tak..
    btw, dah klik juga link tu..

    ReplyDelete
  6. @sebelas ~ x banyak pun.. tapi kalau 1000 orang click x ke dah dapat RM200?.. dah boleh beli baju raya dah nie.. ahaks..

    @everyone.. thank.. saya akan click balik yg korang nya gak..

    @Kulanz Salleh.. yup kena tarik balik status Gliterati... awal2 ingat x kena.. lepas letak 2-3 hari kena tarik status.. lepas buang ada balik.. so effect gak kalau ada benda ni

    ReplyDelete

Powered by Blogger.