Header Ads

Header ADS

Hidup ini sementara sahaja...

Alhamdulillah.. aku rasa bersyukur ke hadrat Ilahi.. dengan izinNya.. aku masih lagi berdiri di sini.. menghirup udara nyaman.. ntah sampai bila..

tiba-tiba sahaja.. aku teringat akan arwah adik aku.. dia telah pergi meninggalkan kami sekeluarga hampir 2 tahun.. next month.. 4 August.. genap lah 2 tahun dia pergi meninggalkan kami... Ya Allah.. tiba aku rasa amat rindu kepada arwah...

mata ni dah mula mengalir air mata... tapi aku rasa tak patut aku meratapi ketiadaan dia.. itu semua dah ditentukan.. aku pun akan hadapi saat tersebut.. bila? itu semua bukan kita yang tentukan...

di saat ini aku mendoakan agar roh arwah ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman.. amin.. mungkin sebab tadi.. masa belek2 buku lama.. ternampak nama arwah... Ya Allah.. berikan aku kekuatan.. kalau di panjang umur.. insyaallah balik kampung nanti aku akan ziarah kubur arwah.. rasa dah lama aku x singgah ke kubur arwah..

Disini.. aku harap kawan2 dapat sedekahkan al-fatihah buat arwah adik aku Azhan Zaidi.. amin...

5 comments:

  1. al fatihah wat arwah..

    ReplyDelete
  2. Semoga roh arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang soleh. Al Fatihah.

    ReplyDelete
  3. Al-Fatiahah buat arwah Azhan Zaidi.. semoga Allah swt mengampunkan segala dosa2 arwah....semoga arwah ditempatkan dikalangan org2 yg beriman..semoga arwah tenang di sana

    ReplyDelete

Powered by Blogger.