Header Ads

Header ADS

aku kah itu?

(picture atas ~ original upload oleh kawan aku Mulyati Afiza)

hari ni ex friends masa sekolah rendah tagged satu picture lama.. masa umur aku 11 tahun.. uhuk.. masa tu aku baru darjah 5... alahai keciknya aku... aku pun x berapa cam iya ke tu aku.. sebab x clear sangat... and aku pun xde picture ni dalam simpanan aku... so kenangan tak dapat di imbas kembali...

(yang berwarna tu aku... )

alahai.. lepas tengok picture ni.. rasa tergelak pun ada.. Mulyati kata yang aku warnakan tu aku.. nostalgia betul picture ni.. maklumlah.. dah 18 tahun gambar diambil dan aku baru dapat tengok hari ini.. dulu mana ada sangat kedai gambar.. bukan leh cuci gitu je.. dan bila tengok aksi masa kecik2 dulu kelakar la pulak.. so bila baca komen2 rakan2 lama yang baru je berjumpa di FB nie.. tergelak bila gambar ni dipaparkan.. iya la masa kecik2 dulu comot2 je.. dah besar baru hensem2 dan cantik jelita belaka.. anyway... lepas tengok picture lama nie.. kerinduan terhadapa kawan2 dalam ni makin kuat... maklumlah dah lama x jumpa.. aku pun blah dari SRK Clifford Kuala Lipis gitu je.. sebab ayah aku terpaksa pindah Kelantan secara mengejut...

Anyway... aku x sabar nak tatap muka2 kawan2 aku yang lama nie.. dimanakah korang berada?.. Shamsul Hazril, Nurul Waldian, Tee Pei Li, Nor Junaina, Norazilawaty Razali, Wan Azawati, Mulyati Afiza, Nik Fazli, Mazni Johan dan yang lain2...

3 comments:

Powered by Blogger.