Header Ads

Header ADS

Siram Menyiram....

Salam.. picture dibawah ni aku culik dari Facebook Nanaboy Ismail (yg baru menyertai keluarga kaum kerabat nie)... picture dia yang duk bersanding atas pelamin... Selamat Pengantin Baru la erk..... so picture-picture ni rasanya diambik pada 2 minggu lepas di Ulu Dong, Raub.



ni wajah2 ceria... maklum lah majlis simbah menyimbah ni belum start lagi... masa nie aku dah hilang dah.. ahaks.. iya laa kat bawah khemah.. majlis dah bermula.. sapa yang kena aku tak pasti... malas nak tengok2 dah.. baju x bawak.. dengan handset ada dalam poket.. x sanggup kena simbah ngan pelbagai air... :p



atas ni gambar mak mertua aku.. kena siram.. dengara kata kena siram ngan air oren lagi.. kesian plak aku tengok.. x sempat nak tukar baju... anak-anak dia dan menantu dia ntah kemana dah... ahaks...



bapa pengantin tak kecuali kena siram...



hmm.. acara ni sebenarnya biasa berlaku... aku pernah kena simbah... tapi tak puas hati sebab masa tu aku belum lagi official jadi menantu lagi... dah kena.. tapi selepas tu.. ahaks x pernah lagi kena.. :p ... yup.. kena memang la marah kan.. tapi sebenarnya leh merapatkan hubungan dengan acara2 gini... maybe next time aku terkena kut...



1 comment:

  1. uish..ni adat org mana main siram2 air kat kenduri kawen ni...aku org raub gak..tak penah lak jumpa..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.