Header Ads

Header ADS

Satu petang di Melaka...

Semalam... aku diajak oleh sorang mamat ni teman dia buat keje kat Melaka.. awal2 malas gak nak kesana.. iya laa.. walaupun xde keje sangat tapi takkan nak gi tanpa kebenaran kan.. ingat ni zaman sekolah2 ke.. huhuhu..

so pagi tu request permission ngan my manager.. dia bagi sebab aku pun bukan ada task specific pun... cuma dia remind aku xleh nak claim sebab bukan keje aku.. :p

yupp... dari aku bosan jadi Facebook Admin kat opis.. baik aku jalan2 tengok kawan aku buat keje.. so maybe leh tau apa yang company aku nie buat...

so gerak dari KL dah lewat gak... kat kul 11 pagi gak.. so dalam kul 12 lbh sampai kat Graha Maju.. oklaa... banyak benda baru... nampak sangat aku dah lama tinggal bumi Melaka..

nasib baik keje tak tengendala.. sebab kitaorang tak tau pun Jabatan Alam Sekitar nie nak berpindah bangunan ke Ayer Keroh...

so lepas menjalankan tugas kitaorang... member aku ni ajak makan kat Jaya Jusco yang baru siap kat area Taman Cempaka.. ala.. dekat2 Melaka Sentral... huhuhu...

besar gak.. cuma hajat nak makan so jalan2 cari makan je.. pening2 melilau lepak kat Station Kopitiam...

tapi ni pemandangan yang menarik dalam nie.. creativiti siut.. aku buat x sure leh jadi cam nie..









2 comments:

  1. hoh...scanteknyer...boleh dipakai tak? hehe..gurau je

    ReplyDelete
  2. boleh kalau cik aidacomei sanggup tanggung risiko..

    kalau pecah dapat tayangan FREE je..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.