Header Ads

Header ADS

LENSA BURUK, THE CONTEST



Salam di malam hari... tadi aku perasan ada invitation dari TiAnne untuk contest yang dia sendiri anjurkan.. rasa nak cuba nasib laa gak... actually banyak gambar yang rasa di tunjukkan... huhuhu
tapi syarat cuma satu je gambar..
follower baru jer add tadi.. yang ke-139.. huhuhu

so nak cepat sebab teruja... ahaks.. takde laa..
saja nak cuba nasib kan... menang dapat la hadiah.. kalau tak takde laa kan?...
so aku pertaruhkan gambar belon nie... yang aku tangkap guna Nokia 5320 XpressMusic.. 2 megapixel je... huhuhuhu... lokasi di JJ Melaka... guna adobe photoshop untuk letak nama je... yang lain original...



Tajuk foto : Si Ikan Belon Menyerang JJ
Model Telefon Bimbit : Nokia 5320 Xpressmusic
Slogan : Saya suka blog Lensa Buruk kerana blognya yang kemas, menarik dan banyak gambar-gambar snapshoot yang baik dan cantik...

kena tagged 5 orang erk??
sapa erk saya nak tagged nie??
ni nama-nama yang saya nak tagged join contest nie...

nasz | mahamahu | ariyako | suaidah | Stargone

4 comments:

Powered by Blogger.