Thursday, June 17, 2010

Gambar Azam Azrin Kahwin...

ops.. lambat tul aku up pasal adik aku yang kahwin before cuti sekolah hari tue..
maklumlah pendrive tertinggal kat kelantan.. so xleh nak up..

pic-pic ni pun adik aku Aniff Nur Atika yang up kat FB dia.. so ada kengkawan yang menanya.. so aku up je la sini.. hope korang puas hati la erk...

restu dari seorang ibu... :p

ni restu dari seorang ibu mertua....

acara apa ntah.. mengenal.. so kakak ipar dia yang comel nie beraksi cam terima hadiah je..:p

rasa dah lama tak bergambar keluarga... lengkap semua..

adik beradik... so bertambah sorang lagi...

bergambar bersama abah dan mak...

makan beradap...

mertua vs mertua....

dari depan...

menyambut menantu....

cam ipar aku ni lebih tinggi je... kasut tinggi kut.. ahaks..

aku xde ke?? mana tak aku jadi cameraman..

ni sebelum pengantin perempuan sampai...

2 comments:

  1. cantek penantin...peech kaler gitu...betul ker aku eja tu??hentam jer la labu...

    ReplyDelete
  2. yupppp.. diaorang pandai pilih color... so nampak cantik la kan...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers

Doa-doakan agar hubungan ataicha dan mrs.ataicha berkekalan untuk selama-lamanya....

Mrs. Ataicha

Daisypath Happy Birthday tickers

Haziq Naufal

Daisypath Happy Birthday tickers

Keisha Zara

Daisypath Happy Birthday tickers