Header Ads

Header ADS

kenangan..

malam ni... ntah kenapa teringat kenangan-kenangan lama.. maybe bila belek-belek picture kat FB.. gambar2 yang kena tagged.. kenangan2 lama mungkin menjelma...

kenangan d teknik kuantan

Kenangan di Teknik 1 Kuantan... yupp.. satu kenangan yang sukar diungkap dengan kata-kata.. yang banyak gak mengubah sikap aku kut.. yang dulu jenis panas baran jadi seorang yang penyabar... menjadi sorang yang lebih berdikari... sorang yang berfikiran agak matang gak... hahaha.. tapi satu pengalaman agak pahit gak.. ntah la.. yang pahit-pahit malas nak ingat laa.. tapi masih lagi terukir kenangan itu... mana tak calar balar kena libas ngan rotan masih lagi kekal... bukan nakal... tapi denda lambat bangun subuh.. ahaks..

tapi dalam gitu... ramai masih tak percaya jodoh aku dengan dak teknik 1 kuantan jugak... cam ne tue... actually aku dah perasan masa dia kat teknik lagi.. tapi masa tu.. fikiran aku hanya nak study ngan berpoya-poya.. iya la aku duk kelas yg kesemuanya jantan2... so kalau aku rapat ngan girl.. sure teruk la kena ngan kawan2..so perasaan aku kat dia xde laa.. semua terjalin masa tahun 2008 kut.. aku pun x pasti bila aku pass aku nyer num phone... iya la aku masa tu agak terkenal di kalangan dak teknik sebab usaha aku menjalinkan hubungan semua warga teknik melalui Friendster... Blog.. yang secara tak langsung menghubungkan semua rakan2... so bermula main sms... ajak jumpa.. berjumpa la kitaorang... dari sehari ke sehari mula la bibit cinta antara kami... ahaks... cam tak percaya plak.. tapi itu la realiti.. dan sekarang aku amat menyayangi isteriku itu...

kenangan d MMU melaka...

Gembeng Team

lepas habis teknik.... bermula plak zaman MMU.... ni picture masa belajar.. kurusnya aku kan.. iya la time ni aktif giler.. every week ada tournament bola la.. street soccer la... futsal laa.. masa ni rasa ada game.. ops aku pakai baju Arsenal bukan maksud aku sokong Arsenal.. aku suka jersy dia je.. :p

tapi kenangan aku kat MMU banyak gak kut.. iya la 4 tahun... masakan melaka mmg aku suka.. :p sebab pedas.. so asam pedas la menjadi favourite... ngan ikan bakar...

tup tap...tup tap... mmg kat MMU banyak kenangan gak.. nak cerita panjang sangat.. tapi untuk warga GEMBENG FC.. i luv u all... too much kenangan ngan korang...dan my housemate harun, mawi & gd.. rindu sama korang...

kenangan d' azam photo

so lepas habis belajar.. keje la kan.. cuma malas nka cerita je.. sebab ada cerita tak best.. lepas keluar.. balik KB.. so terbinalah hidup sorang photographer tak bertauliah.. tapi agak disenangi.. ahaks.. mengarut tul... tapi kenangan selama beberapa bulan kat Azam Photo.. amat besh.. plus jumpa penyangak2 yang baik hati tapi kejam.. ahaks.. so kenangan di sana agak best gak...

tapi alhamdulillah rakan2 yang berkerja di sana sekarang ni semua dah temui kerjaya masing2...

so kenangan2 diatas tercetus sebab beberapa picture nie.. dan kalau bleh patah balik ke zaman2 tu kan best sure enjoy giler.. :p

No comments

Powered by Blogger.