Header Ads

Header ADS

dah kul 2 pagi...

salam... dalam kesibukan kerja.. kadang2 aku rasa terlupa satu perkara..

perhatian buat insan tersayang..most of weekend aku sibuk ngan pelbagai aktiviti.. so kekadang aku terlupa nak beri perhatian kat my luvly wife...


sedihkan.. tapi most of weekend hari tu.. aku cuba spend my time.. labtop aku tolak tepi jap.. aku cuba cari aktiviti2 yang best... cam gi nonton wayang bersama.. cerita Niyang Rapik... best.. nak kata seram xde la sangat.. tp penuh ngan suspen gak.. tapi dipenuhi ngan komedi... komedi dari bentuk percakapan.. so overall aku rasa cerita ni ok la kalau nbak release tension...

so.. malam dah spend time kat wayang esok kan petang aku ajak my wife gi ulu yam.. just mandi manda.. dah lama x mandi2 kan.. so ajak laa ke sana.. actually bukan jauh pun dari umah... :p

tapi aku rasa.. aku kena gak spend time ngan orang kita sayang.. agar dia akan rasa dihargai...

pasal soalan tadi.. tak tau nak kata apa la sayang.. nak bagi reaksi happy.. ntah la x reti... but just to say.. x sabar nak tunggu jadi *****... senang cerita happy laa..

k la nak siapkan layout sket.. see ya!

No comments

Powered by Blogger.