Friday, February 12, 2010

terima kasih sayang…

Pertama kali, aku ingin luahkan jutaan terima kasih buat insan tersayang iaitu isteriku.. iya laa.. kalau nak kira sekarang dah hampir 4 bulan aku berkahwin...

selama 4 bulan ni dah macam2 benda kita harungi bersama.. senang.. susah...

mmg aku akui hidup berdua mmg lain darim hidup sorang2.. dulu rasa cam simpl je hidup ni... pagi celik mata... siap2 gi keje.. balik keje... ikut suka kul beapa nak balik.. sharp time atau lewat sampai tgh malam.. kalau awal.. mandi2 pastu kuar makan.. pastu tido.. weekend bungkus2 kain baju hantar dobi.. so simple kan..

tp bila dah kahwin ni lain plak.. keje kalau boleh x mau la lewat sgt.. kalau kena stay pun pikiran risau orang kat umah keseorangan plak.. makan plak.. ada orang masak.. kadang2 aku mula rajin masuk dapur belajar masak.. baju2 kena belajar basuh sendiri.. sebut je nak hantar dobi.. alamak dengar la leteren isteri tersayang.. tp nasib baik ada mesin basuh.. yang tak penat2 membantu menyelesaikan masalah... hehehe..

anyway buat isteriku tersayang.. thank for everything.. hope hubungan kita sebagai suami isteri kekal bahagia selamanya.. segala onak duri kita cuba rempuhi... insyaallah dengan izinNya.. semuanya sempurna.. amin... disini ingin kunyatakan.. hanya dikau sahaja di hati ini...tiada insan lain selain dikau sahaja...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers

Doa-doakan agar hubungan ataicha dan mrs.ataicha berkekalan untuk selama-lamanya....

Mrs. Ataicha

Daisypath Happy Birthday tickers

Haziq Naufal

Daisypath Happy Birthday tickers

Keisha Zara

Daisypath Happy Birthday tickers